Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség! Megértésedet előre is köszönjük!

Minden 20.000 Ft feletti vásárlást ingyen szállítunk!

 

Mikor kapom meg a megrendelésem?

A Spiri Shop naponta küldi a megrendeléseket. A reggel 9 óráig befutott rendelések aznap, azután befutott rendeléseket a következő munkanapon kerülnek kiszállításra. A szállítási idő maximum 2-3 munkanap. Vis major esetén értesítést küldünk!


Hogyan fizessek?

1. Fizetés bankkártyával

A webáruházban bankkártyás fizetésre a rendelés véglegesítésekor van lehetőség a Simple Pay (OTP Mobil) fizetési rendszerén keresztül. A vásárlás kiegyenlítése a Simple saját fizetési oldalán történik. A tranzakciók biztonságosak és kódoltak. A vásárlás kiegyenlítése történhet Maestro, Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express kártyával.

 

Simplepay fizetési megoldás


2. Fizetés utánvéttel

Ha az utánvétes fizetési módot választod, akkor a csomag kézhez vételekor fizeted ki a megfelelő összeget, ami a megrendelésed összegéből és a szállítási díjból áll.


Hogyan kapom meg a megrendelésem?

A weboldalunkról megrendelt termékeket futárral történő házhoz szállítás útján tudod átvenni. Személyes átvételre nincs lehetőség, de ne aggódj, ha nem tetszik, amit rendeltél, akkor 15 napon belül visszaküldheted.

A csomagot kérheted a munkahelyedre, vagy a lakásodra, munkanapon 9.00 és 17.00 óra között. Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja, de egyes esetekben küldhetjük MPL illetve DHL futárszolgálattal is. 

A házhoz szállítás díja országon belül 1190 Ft-tól elérhető, viszont ha 20.000 Ft felett vásárolsz, úgy a kiszállítás díját mi álljuk.

Azt javasoljuk, hogy mindenképp olyan szállítási helyet adj meg, ahol biztosan megtalál Téged, vagy megbízottadat a futárunk, ha 9.00 és 17.00 óra között meglátogat. Amennyiben utánvétes fizetést választasz, akkor arról is gondoskodj, hogy rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges összeg. Rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos adatokat a megjegyzés rovatba (pl. kapucsengő, porta, megbízott, stb). 

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítás kapcsán, kérjük hívd a szerződött logisztikai partnerünk, a GLS Hungary ügyfélszolgálatát a (H-P 7:00- 20:00) +36 1 802 02 65- as telefonszámon, ahol a visszaigazoló levélben kapott nyomkövetési kód segítségével kaphatsz pontos információkat.

GLS
GLS CsomagPont

Magyarországon több mint 650 darab GLS CsomagPont (kattints ide a listáért) üzemel, amelyeken csomagot vehetsz át. A csomagátvevő helyek nagyvárosokban és kisebb településeken, forgalmas helyeken találhatók.

A GLS CsomagPontok többsége hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére. Ha GLS CsomagPontban szeretnéd átvenni megrendelésed, kérünk a kiszállítási címként a CsomagPont címét add meg a következő képpen:


Példa: GLS CsomagPont - Csokibolt 1052 Budapest Károly körút 16.

Ez esetben kérjük számlázási címet is adj meg!

 

Külföldi megrendelés

Szlovákia és Románia területére a rendszer automatikusan, súly alapon forintban számolja a kiszállítási díjakat. Szlovákia 1550 Ft-tól Románia 2200 Ft-tól elérhető. Ha 20.000 Ft felett vásárolsz, úgy a kiszállítás díját mi álljuk.

Igény esetén a világ többi országába is vállaljuk a kiszállítást, kérünk vedd fel velünk a kapcsolatot egyedi ajánlatért!

A Szállítási feltételek az Általános Szerződési Feltételek elválaszthatatlan része.