Garanciális kérdés, csere, vagy elállási jog érvényesítése esetén szándékod kérünk jelezd miharabb írásban a kapcsolat űrlap segítségével vagy a hello@spirishop.hu e-mail címen. 

Garancia/ jótállás

A Spiri Shop webáruház ruhákra és kiegészítőkre a vásárlástól számított 30 nap jótállást vállal. Szakadt, hibás ruhanemű és egyéb kiegészítő esetén, kérjük, küldj nekünk egy leírást a hiba okáról és mellékelj egy fotót is róla. Rendeltetésszerű használaton kívül eredő sérülés esetén garanciát nem tudunk vállalni. 

Csere

A Spiri Shop webáruházban vásárolt és kiszállított termék/ termékek mégsem olyan/ olyanok, mint amilyennek a honlapon közölt képek és leírás alapján elképzelted, vagy bármilyen okból nem felel meg elvárásaidnak csere érvényesíthető. Erre a termék átvételétől számítva 14 naptári nap áll rendelkezésre. Kizárólag sértetlen, bontatlan és hordatlan állapotú terméket van módunkban visszavenni és visszatéríteni az értékét. Higéniai okokból nem áll módunkban cserélni fülbevalót, bontott egységcsomagos árut. Spiri Shop hibáján kívül eredő csere esetén az áru visszaküldési költsége, mind a csereáru szállítási költsége a vásárlót terheli.

Vásárlástól való elállás joga

A Spiri Shop webáruházban vásárolt és kiszállított termék/ termékek mégsem olyan/ olyanok, mint amilyennek a honlapon közölt képek és leírás alapján elképzelted, vagy bármilyen okból nem felel meg elvárásaidnak az elállás joga érvényesíthető. Erre a termék átvételétől számítva 14 naptári nap rendelkezésre Ezután nem áll módunkban visszatéríteni a megrendelés értékét. Kizárólag sértetlen, bontatlan és hordatlan állapotú terméket van módunkban visszavenni és visszatéríteni az értékét. A Spiri Shop webáruház mindaddig visszatartja az elállással érintett termék vételárát, és a szállítási költséget, amíg a vásárló vissza nem szolgáltatta részére a terméket.

Spiri Shop Ajándék Kártya értékét és avval vásárolt terméket nem áll módunkban értékben visszatéríteni. Visszaküldéskor ajándékkártyát küldünk cserébe a termék árával azonos összegben vagy cserélheted rögtön egy másik termékre.

Hibás teljesítés

Amennyiben hibás teljesítés történt (nem azt a terméket kaptad amit rendeltél), lehetőséged van értékegyeztetés mellett megtartani a kézhez kapott terméket vagy az eredetileg megrendelt termék cseréjére. A visszaszállítás költségét és a csere termék szállítási költségét a Spiri Shop webáruház viseli.
 

Visszaküldés

Visszaküldött termékedet a következő névre és címre várjuk:
KOV-PÉ Kft.
2030 Érd, Molnár u. 32.


Spiri Shop hibáján kívül eredő visszaküldés esetén az visszáru szállítási költsége a vásárlót terheli.